• 27-12-2009, 03:10:44
    #28
    Konunun tamamını okumadım ama belki söylenmiştir, belki söylenmemiştir.

    r10 imzalarında karakter sınırlaması var. a yazıp url verebilirken, aadsasdasdasdsfsd yazıp url verilemiyor.

    Umarım işinize yarar.
  • 01-01-2010, 11:47:55
    #29
    50 yi geçmek lazım diyosunda 1,700kusurdesin
  • 07-01-2010, 03:43:07
    #30
    çok uzamış
  • 10-01-2014, 15:40:02
    #31
    Ben de yazamıyorum acaba post sayısından mı kaynaklanıyor.
  • 11-01-2014, 20:06:26
    #32
    BB code is Açık
    Smileler Açık
    [IMG] Kodları Açık
    HTML-Kodu Kapalı
    Trackbacks are Kapalı
    Pingbacks are Kapalı
    Refbacks are Açık

    şunlar aynı ise eklersiniz. ben ekleyebiliyorum.
  • 12-01-2014, 09:20:06
    #33
    evet aynı şekilde bende de eklenmiyor.
  • 07-12-2015, 15:56:27
    #34
    Bende henüz ekleyemiyorum, bir mıktar mesaj sonrası olacak mı bakalım
  • 17-01-2016, 23:45:39
    #35
    aynı sorundan müzdaripim..
  • 20-01-2016, 15:51:38
    #36
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    http:// yok başlarında ondan sanırım.