İmzaya URL ekleme. - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
İmzaya URL ekleme.
35
●
6.657
R10.net
Webmaster Genel
Bilgi Arşivi
İmzaya URL ekleme.
1
2
3
4
16-08-2008, 13:27:53
#10
kenanagkurt
[url=http://www.tavex.org]Tavex[/url]
şeklinde olmalı
ama post sayınında az olması 2.problem
16-08-2008, 13:57:25
#11
TheKadir17
Üyeliği durduruldu
mesajla alaka bişey sanırım. Bende ekleyemiyordum. Sonra bi baktım ekleyebiliyorum
16-08-2008, 14:18:17
#12
ibr_cnr
ekleyince nolcak
16-08-2008, 15:07:08
#13
Eylm
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
50 mesajı geçip dene
16-08-2008, 21:19:11
#14
Software
bilgi için teşekkür ederim.
19-08-2008, 01:19:55
#15
yakese
boşuna ekleme ya içeriği ya tasarımı çalacak birileri çıkacaktır
20-08-2008, 13:45:50
#16
muratcelebi
Bende yeni yeni kullanabiliyorum
Mesaj kasmak gibi bir huyum yok da :P
20-08-2008, 13:49:04
#17
baadir
bende ne gold'um ne silver'ım çok da rahat kullanıyorum
mesaj sayısıyla alakalı olabilir.
01-09-2008, 10:34:10
#18
h4ck4n
Üyeliği durduruldu
50 msj sonrası için geçerli...
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler