• 16-08-2008, 13:27:53
    #10
    [url=http://www.tavex.org]Tavex[/url]
    şeklinde olmalı
    ama post sayınında az olması 2.problem
  • 16-08-2008, 13:57:25
    #11
    Üyeliği durduruldu
    mesajla alaka bişey sanırım. Bende ekleyemiyordum. Sonra bi baktım ekleyebiliyorum
  • 16-08-2008, 14:18:17
    #12
    ekleyince nolcak
  • 16-08-2008, 15:07:08
    #13
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    50 mesajı geçip dene
  • 16-08-2008, 21:19:11
    #14
    bilgi için teşekkür ederim.
  • 19-08-2008, 01:19:55
    #15
    boşuna ekleme ya içeriği ya tasarımı çalacak birileri çıkacaktır
  • 20-08-2008, 13:45:50
    #16
    Bende yeni yeni kullanabiliyorum Mesaj kasmak gibi bir huyum yok da :P
  • 20-08-2008, 13:49:04
    #17
    bende ne gold'um ne silver'ım çok da rahat kullanıyorum mesaj sayısıyla alakalı olabilir.
  • 01-09-2008, 10:34:10
    #18
    Üyeliği durduruldu
    50 msj sonrası için geçerli...