• 26-06-2008, 17:57:17
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar çoklu msn fazla kota yer mi ??
  • 26-06-2008, 17:58:16
    #2
    çoklu msn'nin kotayla alakası yok rahat rahat kullan..
  • 26-06-2008, 17:59:13
    #3
    hayır hiçbirşey yapmaz sadece ayarları değiştirip birden fazla msn açmana yarar...
  • 26-06-2008, 18:00:02
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Net ile alakalı kullandığın herşey kota yer.

    Msn - chat - internette normal sayfalarda gezinme.. Bunlar çok çok az yer..

    Ama sen gidip mp3 dinleme sitesinde müzik dinlersen, Youtube'da video izlersen.. İşte o zaman çok yer..
  • 26-06-2008, 18:01:06
    #5
    Çoklu msn kota yemez ama msn kota yer..
    Msndeki verilerin aktarımı için veriler yüklenmektedir.Web Cam açman, mikrofon ile konuşman, yazışman, msn penceresini açman kotaya etki eder.Ama sadece metin kotayı şişirecek kadar etkilemez.
  • 26-06-2008, 18:03:44
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Teşekkür ediyorum arkadaşlar bu arada msn kelimesini mns yazmışım özür dilerim herkesten
  • 26-06-2008, 18:37:22
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Kb değerinde veriler tüketirsiniz ancak, bunun kotaya bir zarar vermesi beklenemez.
  • 26-06-2008, 20:36:10
    #8
    Üyeliği durduruldu
    nasıl yemez? 1 msn ne kadar kota yiyorsa 2 msn 2 kat 5 msnde 5 kat kota yer yani
    1saatlik msn 1gb kotayiyorsa
    5 msn 1 saatte 5 gb yer örnektir bu
  • 26-06-2008, 21:42:39
    #9
    Bugün 96 doğumlu bir kardeşimiz (?) Msnimi eklemiş. Bana "Msnden Vice City'i yollasana" diyodu o aklıma geldi bu 5gb ları falan duyunca