Çoklu Mns Kota Yermi
16
●3.146
- 26-06-2008, 18:01:06Çoklu msn kota yemez ama msn kota yer..
Msndeki verilerin aktarımı için veriler yüklenmektedir.Web Cam açman, mikrofon ile konuşman, yazışman, msn penceresini açman kotaya etki eder.Ama sadece metin kotayı şişirecek kadar etkilemez. - 26-06-2008, 20:36:10Üyeliği durduruldunasıl yemez? 1 msn ne kadar kota yiyorsa 2 msn 2 kat 5 msnde 5 kat kota yer yani
1saatlik msn 1gb kotayiyorsa
5 msn 1 saatte 5 gb yer örnektir bu - 26-06-2008, 21:42:39Bugün 96 doğumlu bir kardeşimiz (?) Msnimi eklemiş. Bana "Msnden Vice City'i yollasana" diyodu o aklıma geldi bu 5gb ları falan duyunca
rahat rahat kullan..
sadece ayarları değiştirip birden fazla msn açmana yarar...