Konu
Çoklu Mns Kota Yermi
26-06-2008, 21:42:39
#9
_DenizeruS_
Bugün 96 doğumlu bir kardeşimiz (?) Msnimi eklemiş. Bana "Msnden Vice City'i yollasana" diyodu o aklıma geldi bu 5gb ları falan duyunca