Net ile alakalı kullandığın herşey kota yer.

Msn - chat - internette normal sayfalarda gezinme.. Bunlar çok çok az yer..

Ama sen gidip mp3 dinleme sitesinde müzik dinlersen, Youtube'da video izlersen.. İşte o zaman çok yer..