Merhaba arkadaşlar macbook'ta bluetooth sorunu yaşıyorum simgenin üstüne kapalı işareti var asla etkinleşmiyor internetten araştırdım kaynaklar hep ingilizce yapamadım ücretli yada ücretsiz yardımcı olabilecek birisi var mı?