Merhaba arkadaşlar 2. ekran bağladığımda giriş desteklenmiyor problemi alıyorum.
Monster abra a5 laptopum var evde eski bir vga monitör vardı. Pc parçacısından Vga to Hdmı aparatı aldım.
Bağladığımda görüntü 2. ekrana geliyor ancak 2. Ekranda giriş desteklemiyor yazısı hiç gitmiyor deneyen bu sorunu yaşayan var mı acaba ?
Evet çözümü biliyorum
Intel grafik ayarlarına girin
Birden çok ekran seçeneği..
Altta
En boy oranını koru
Veya
Uygulama ayarlarını geçersiz kıl
tiki işaretli olsun.
Uygula tamam...
Evet çözümü biliyorum
Intel grafik ayarlarına girin
Birden çok ekran seçeneği..
Altta
En boy oranını koru
Veya
Uygulama ayarlarını geçersiz kıl
tiki işaretli olsun.
Uygula tamam...
Çok teşekkür ederim bütün çözünürlük ayarlarını denememe rağmen düzelmiyordu, şuan oldu.