• 03-10-2015, 00:43:23
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba Arkadaşlar

    Eniştemin vefatı nedeni ile salı gününe kadar şehir dışında ( afyon ) olacağım. Logosu bekleyen işi bekleyen bir kaç arkadaşım var onlardan beni maruz görmelerini rica ediyorum. Salı günü tekrar izmire işimin başına döneceğim herkese dönüşleri sağlanacaktır.

    Şimdiden anlayışınız için teşekkürler.
  • 03-10-2015, 00:46:52
    #2
    inrove adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba Arkadaşlar

    Eniştemin vefatı nedeni ile salı gününe kadar şehir dışında ( afyon ) olacağım. Logosu bekleyen işi bekleyen bir kaç arkadaşım var onlardan beni maruz görmelerini rica ediyorum. Salı günü tekrar izmire işimin başına döneceğim herkese dönüşleri sağlanacaktır.

    Şimdiden anlayışınız için teşekkürler.
    Basin sagolsun, Allah sabir versin. isler bekler bosver dusunme bile.

    HTC Desire 816 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 03-10-2015, 00:56:08
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Mekanı cennet olsun başın sağ olsun
  • 05-10-2015, 16:36:29
    #4
    sağolun arkadaşlar

    izmire döndüm çalışmalara devam edeceğim

    Allah hepinizden razı olsun..
  • 05-10-2015, 16:44:59
    #5
    Başınız sağolsun.
  • 05-10-2015, 16:49:55
    #6
    Başın sağolsun. RABBİM sabır versin.
  • 05-10-2015, 16:57:52
    #7
    Üyeliği durduruldu
    başınız saolsun rabbim geride kalanlara sabır versin.
  • 05-10-2015, 17:01:22
    #8
    Başınız sağ olsun hocam. İş bekler sorun etmeyin, Allah sabır versin.
  • 05-10-2015, 17:02:31
    #9
    Allah rahmet eylesin.