Merhaba Arkadaşlar
Eniştemin vefatı nedeni ile salı gününe kadar şehir dışında ( afyon ) olacağım. Logosu bekleyen işi bekleyen bir kaç arkadaşım var onlardan beni maruz görmelerini rica ediyorum. Salı günü tekrar izmire işimin başına döneceğim herkese dönüşleri sağlanacaktır.
Şimdiden anlayışınız için teşekkürler.
Bilgilendirme !
13
●1.205
- 03-10-2015, 00:46:52Basin sagolsun, Allah sabir versin. isler bekler bosver dusunme bile.inrove adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
HTC Desire 816 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi - 05-10-2015, 17:01:22Başınız sağ olsun hocam. İş bekler sorun etmeyin, Allah sabır versin.