inrove adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba Arkadaşlar

Eniştemin vefatı nedeni ile salı gününe kadar şehir dışında ( afyon ) olacağım. Logosu bekleyen işi bekleyen bir kaç arkadaşım var onlardan beni maruz görmelerini rica ediyorum. Salı günü tekrar izmire işimin başına döneceğim herkese dönüşleri sağlanacaktır.

Şimdiden anlayışınız için teşekkürler.
Basin sagolsun, Allah sabir versin. isler bekler bosver dusunme bile.

HTC Desire 816 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi