Merhaba Arkadaşlar

Eniştemin vefatı nedeni ile salı gününe kadar şehir dışında ( afyon ) olacağım. Logosu bekleyen işi bekleyen bir kaç arkadaşım var onlardan beni maruz görmelerini rica ediyorum. Salı günü tekrar izmire işimin başına döneceğim herkese dönüşleri sağlanacaktır.

Şimdiden anlayışınız için teşekkürler.