Kenan Evren
29
●3.209
- 10-05-2015, 02:05:59Üyeliği durdurulduForum yaş ortalaması 15-16 , kenan evrenin resmini göstersen tanımayacak adamlar burada odunu bol olsun şusu şöyle olsun diye beddua ediyor. Ayıp. Görmediğiniz , bilmediğiniz en önemlisi yaşamadığınız insanlar hakkında sallamak ne kadar kolay yav. Kenan Evreni savunmuyorum , darbeyide savunmuyorum. Yaşım yetmiyor o dönemlerde yaşananlara. Ama o dönemi yaşayan bir çok insan kenan evrene teşekkür de ediyor. Darbe 80'de oldu.Burada üyelerin en olgunu 35-40 desek yine o dönemde çocuk oluyor.
Şimdi bunu alıntı yapıp , idamları falan yazmayın. Darbeyide , darbeciyide savunmuyorum. - 10-05-2015, 04:20:52ya ne kadar komik dimi adam sağlıklıyken arkasından 1 laf dahi edemiycek adamlar burda taş taş üstüne bırakmıyor
zaten devletin malına zarar verip ölenler asılanlar bu ülkede hep kahraman edasında
deniz gezmiş ,berkin elvan, erdal eren
bu adamları manavdan elma seçer gibi seçip cezalandırmadıklarını herkes biliyor ama herkes devrimci,milliyetçi edasında takılıyor - 10-05-2015, 04:29:08Allah kimseyi kenan evren'i savunacak konuma düşürmesin.Squirtle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-05-2015, 04:35:59Devletine milletine zarar verenleri eğer savunuyorlarsa bende kenan evreni savunurummaviuan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kenan evreni sevmiyorum ama elin teröristlerini övmeleri iyi birisi gibi göstermeleride hiç hoşuma gitmiyor
sende haklısın ne diyeyim