• 10-05-2015, 00:55:27
    #19
    Acaba cenazesine gidecek olan var mı?
  • 10-05-2015, 00:59:49
    #20
    Bakalım cenazesine kimler gidecek.
  • 10-05-2015, 01:10:17
    #21
    uyanınca bakıyo ki kıyamet kopmuş
  • 10-05-2015, 02:05:59
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Forum yaş ortalaması 15-16 , kenan evrenin resmini göstersen tanımayacak adamlar burada odunu bol olsun şusu şöyle olsun diye beddua ediyor. Ayıp. Görmediğiniz , bilmediğiniz en önemlisi yaşamadığınız insanlar hakkında sallamak ne kadar kolay yav. Kenan Evreni savunmuyorum , darbeyide savunmuyorum. Yaşım yetmiyor o dönemlerde yaşananlara. Ama o dönemi yaşayan bir çok insan kenan evrene teşekkür de ediyor. Darbe 80'de oldu.Burada üyelerin en olgunu 35-40 desek yine o dönemde çocuk oluyor.


    Şimdi bunu alıntı yapıp , idamları falan yazmayın. Darbeyide , darbeciyide savunmuyorum.
  • 10-05-2015, 02:51:17
    #23
    Her ne kadar kötü olursa olsun ölünün arkasından bedua edilmez ayıptır derim.Bende kendisini sevmezdim.
    Bu konu kilit ve ban .
  • 10-05-2015, 03:00:59
    #24
    Herşeye rağmen Allah rahmet eylesin.
  • 10-05-2015, 04:20:52
    #25
    ya ne kadar komik dimi adam sağlıklıyken arkasından 1 laf dahi edemiycek adamlar burda taş taş üstüne bırakmıyor
    zaten devletin malına zarar verip ölenler asılanlar bu ülkede hep kahraman edasında
    deniz gezmiş ,berkin elvan, erdal eren
    bu adamları manavdan elma seçer gibi seçip cezalandırmadıklarını herkes biliyor ama herkes devrimci,milliyetçi edasında takılıyor
  • 10-05-2015, 04:29:08
    #26
    Squirtle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya ne kadar komik dimi adam sağlıklıyken arkasından 1 laf dahi edemiycek adamlar burda taş taş üstüne bırakmıyor
    zaten devletin malına zarar verip ölenler asılanlar bu ülkede hep kahraman edasında
    deniz gezmiş ,berkin elvan, erdal eren
    bu adamları manavdan elma seçer gibi seçip cezalandırmadıklarını herkes biliyor ama herkes devrimci,milliyetçi edasında takılıyor
    Allah kimseyi kenan evren'i savunacak konuma düşürmesin.
  • 10-05-2015, 04:35:59
    #27
    maviuan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah kimseyi kenan evren'i savunacak konuma düşürmesin.
    Devletine milletine zarar verenleri eğer savunuyorlarsa bende kenan evreni savunurum
    kenan evreni sevmiyorum ama elin teröristlerini övmeleri iyi birisi gibi göstermeleride hiç hoşuma gitmiyor

    sende haklısın ne diyeyim