• 10-05-2015, 00:17:13
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ölürken Pişmanlık duymuşmudur acaba? Allah bilir hangimizin akrabası onun Yüzünden çileler çekti.
  • 10-05-2015, 00:17:41
    #11
    Ölümüne üzüldüm. Hayattayken aldığı canların ve insanlara çektirdiği zulümlerin hesabı acı bir şekilde sorulmalıydı, doğduğuna pişman edilmeliydi. Öldü ve kim ne derse desin, kurtuldu.
  • 10-05-2015, 00:21:31
    #12
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    Ölünün arkasından konuşmayın beyler, durduk yere günaha girmeyin..
  • 10-05-2015, 00:22:58
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Öbür tarafta seni bekliyor;
    Mustafa'lar Hasan'lar Önkuzular!
    İki eli yakanda hepsinin Allah senide nar bahçelerinden çıkarmasın kenan evren!
  • 10-05-2015, 00:32:40
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Rahmet mi? Güldürmeyin...
  • 10-05-2015, 00:34:52
    #16
    Ateşi bol olsun.
  • 10-05-2015, 00:49:23
    #17
    Askeri personelim. Onun döneminde evlatları dedikler subayları hak ve yetkilerini dokunulmaz yapıp diger astsubay, uzman ve erlerin yetkı ve haklarını kısmıştır.

    Kısaca Harp Okulundan çıkan tüm subaylara siz bu ülkenın Cumhurbaşkanlarınız ideolojisı yansıtılmıştır.
  • 10-05-2015, 00:49:30
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Devlet töreniyle gömülecekmiş Yargılanacaktı (!)