Ölümüne üzüldüm. Hayattayken aldığı canların ve insanlara çektirdiği zulümlerin hesabı acı bir şekilde sorulmalıydı, doğduğuna pişman edilmeliydi. Öldü ve kim ne derse desin, kurtuldu.