Forum yaş ortalaması 15-16 , kenan evrenin resmini göstersen tanımayacak adamlar burada odunu bol olsun şusu şöyle olsun diye beddua ediyor. Ayıp. Görmediğiniz , bilmediğiniz en önemlisi yaşamadığınız insanlar hakkında sallamak ne kadar kolay yav. Kenan Evreni savunmuyorum , darbeyide savunmuyorum. Yaşım yetmiyor o dönemlerde yaşananlara. Ama o dönemi yaşayan bir çok insan kenan evrene teşekkür de ediyor. Darbe 80'de oldu.Burada üyelerin en olgunu 35-40 desek yine o dönemde çocuk oluyor.


Şimdi bunu alıntı yapıp , idamları falan yazmayın. Darbeyide , darbeciyide savunmuyorum.