• 26-02-2015, 14:42:35
    #1
    Xocalı faciəsində qətl edilən Azeri qardaşlarımızı rəhmətlə xatırlayırıq.
    Allah təkrarını eləməsin.



    Unutursak Gök girsin Kızıl Çıksın!


    https://www.youtube.com/watch?v=zdgx...has_verified=1

  • 26-02-2015, 15:09:37
    #2
    Kiv
    Üyeliği durduruldu
    Allah rahmet eylesin, korusun, kolay bir durumda degil..
  • 26-02-2015, 15:17:58
    #3
    Üyeliği durduruldu
    allah rahmet eylesin mekanları cennet olsun
  • 26-02-2015, 15:18:04
    #4
    Allah Rahmet eylesin.
    videoyu izlerken tüylerim ürperdi. Çocuğu öldürmüşler...
  • 26-02-2015, 15:34:04
    #5
    Allah'ın laneti üzerinize olsun ben burdan nefret kusmak istemiyorum ama

    Unutursak Gök girsin Kızıl Çıksın!
  • 26-02-2015, 15:59:25
    #6
    Çocuk oyuncak çocuk gibi olmuş soğuktan.. kim bilir belki de gördükleri karşısında donup kalmıştır öyle. Kansız vicdansızlar. İşte bu yüzden diyorduk biz " Hepimiz Hrant Dinkiz hepimiz Ermeniyiz " dediğiniz de "hayır biz değiliz" diye. oysa adımızı Faşist koymuştunuz.. Tekrar söylüyoruz; hiç birimiz Ermeni değiliz.
  • 26-02-2015, 16:19:20
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Keşke r10 black hat world gibi olsa, obamaya sövüyorsun hiç kimse çıtını çıkartmıyor. Buraya muhsin yazıcıoğlunun bi sözünü yazsam 5-6 gün banlanırım herhalde.

    Böyle başlığa da sakince yorum yapmak da çok zor, sayısı Türkiye nüfusunun %'de 5'i bile değildir belki Hocalı katliamını ananların. Hatırlayan demiyorum, facebook duvarında görüp ananların.

    Umarım tekrarı yaşanmaz.
  • 27-02-2015, 07:49:42
    #8
    DNSZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke r10 black hat world gibi olsa, obamaya sövüyorsun hiç kimse çıtını çıkartmıyor. Buraya muhsin yazıcıoğlunun bi sözünü yazsam 5-6 gün banlanırım herhalde.

    Böyle başlığa da sakince yorum yapmak da çok zor, sayısı Türkiye nüfusunun %'de 5'i bile değildir belki Hocalı katliamını ananların. Hatırlayan demiyorum, facebook duvarında görüp ananların.

    Umarım tekrarı yaşanmaz.
    Ağzınıza sağlık.
  • 28-02-2015, 17:00:26
    #9
    Bunları boşuna sepetlememişiz bu ülkeden. Demek ki hak etmişler.