Çocuk oyuncak çocuk gibi olmuş soğuktan.. kim bilir belki de gördükleri karşısında donup kalmıştır öyle. Kansız vicdansızlar. İşte bu yüzden diyorduk biz " Hepimiz Hrant Dinkiz hepimiz Ermeniyiz " dediğiniz de "hayır biz değiliz" diye. oysa adımızı Faşist koymuştunuz.. Tekrar söylüyoruz; hiç birimiz Ermeni değiliz.