Keşke r10 black hat world gibi olsa, obamaya sövüyorsun hiç kimse çıtını çıkartmıyor. Buraya muhsin yazıcıoğlunun bi sözünü yazsam 5-6 gün banlanırım herhalde.

Böyle başlığa da sakince yorum yapmak da çok zor, sayısı Türkiye nüfusunun %'de 5'i bile değildir belki Hocalı katliamını ananların. Hatırlayan demiyorum, facebook duvarında görüp ananların.

Umarım tekrarı yaşanmaz.