• 20-04-2026, 20:43:56
    #1
    normalde iphone 13 kullanıyorum. 16e'ye geçmeyi düşünüyorum fakat incelemelerimde kamerası, magsafe olmaması gibi kötü yorumlar gördüm. batarya konusunda iyi anılıyor. Aramızda kullanan memnun kalan var mı? Güncel piyasada şuan yeni çıkan en uygun iphone 16e
  • 20-04-2026, 20:45:53
    #2
    🇺🇸 ABD Şirketini Kur💰
    15 plus al daha iyi type-c geçmiş olursun iphone 11 gibi uzun vade kullanılabilecek en ideal sürüm 15 bence.
  • 20-04-2026, 20:45:58
    #3
    ben kullanıyorum kamera iyi değil onun dışında gayet güzel telefon. ilk iphone telefonum başta zorlansam da şimdi diyorum ki asla bir daha android kullanmam.
  • 20-04-2026, 20:46:53
    #4
    En uygunsa mutlaka elinizdekini aratacaktır hocam. Bazı modeller üst olsa bile öncekinin performansını sunmuyor. iPhone kullanmayı çok uzun süre önce bıraktım. Tecrübeli arkadaşların cevaplarını takip ediyorum.
  • 20-04-2026, 20:47:36
    #5
    SyLvesTR94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15 plus al daha iyi type-c geçmiş olursun iphone 11 gibi uzun vade kullanılabilecek en ideal sürüm 15 bence.
    max verebileceğim bütçe ile 16e alabiliyorum. düzlerin en iyisi 15 evet katılıyorum
  • 20-04-2026, 20:49:08
    #6
    srabey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben kullanıyorum kamera iyi değil onun dışında gayet güzel telefon. ilk iphone telefonum başta zorlansam da şimdi diyorum ki asla bir daha android kullanmam.
    aynen bir kere kullanan birdaha android geçmiyor sarjı yetiyor mu hocam size? 1 günü kurtarıyor mu fullken?
  • 20-04-2026, 20:53:54
    #7
    ahmetceo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynen bir kere kullanan birdaha android geçmiyor sarjı yetiyor mu hocam size? 1 günü kurtarıyor mu fullken?
    Geçen hafta 2. El 28 bine 16e aldım 3 aylık daha 20 ay garanti var. Pili yüzde yüz. Sabah 8 de şarjdan çektim şuan bu saat itibari ile yüzde64 pilim. Pil konusunda yeterli diğer aksamlar için de iyi sadece arka kamera orta, ön kamera diğer telefonlar iyi aynı. Arka kamerada yine bir çok androide göre iyi çekiyor
  • 20-04-2026, 20:57:23
    #8
    ahmetceo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynen bir kere kullanan birdaha android geçmiyor sarjı yetiyor mu hocam size? 1 günü kurtarıyor mu fullken?
    şarjı 20-80 arasında kullanıyorum. gündüz aktif işteyim telefonu elime çok almıyorum. akşamları sadece. o zaman yetiyor %30-35 civarı kalıyor.

    ama mesela telefon uzun süre lazım olacaksa hafta sonları falan %100 şarj ediyorum. o zaman da yetiyor. şarj ios 18 varken mükemmeldi 26 ya güncelleyince baya performansı düştü. eğer alırsan ios 18 ile gelirse sakın ama sakın güncelleme.
  • 20-04-2026, 21:00:44
    #9
    Ben de kullanıyorum gayet hızlı