iPhone 16e önerir misiniz?
9
●244
- 20-04-2026, 20:45:5315 plus al daha iyi type-c geçmiş olursun iphone 11 gibi uzun vade kullanılabilecek en ideal sürüm 15 bence.
- 20-04-2026, 20:47:36max verebileceğim bütçe ile 16e alabiliyorum. düzlerin en iyisi 15 evet katılıyorumSyLvesTR94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-04-2026, 20:49:08aynen bir kere kullanan birdaha android geçmiyorsrabey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sarjı yetiyor mu hocam size? 1 günü kurtarıyor mu fullken?
- 20-04-2026, 20:53:54Geçen hafta 2. El 28 bine 16e aldım 3 aylık daha 20 ay garanti var. Pili yüzde yüz. Sabah 8 de şarjdan çektim şuan bu saat itibari ile yüzde64 pilim. Pil konusunda yeterli diğer aksamlar için de iyi sadece arka kamera orta, ön kamera diğer telefonlar iyi aynı. Arka kamerada yine bir çok androide göre iyi çekiyorahmetceo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-04-2026, 20:57:23şarjı 20-80 arasında kullanıyorum. gündüz aktif işteyim telefonu elime çok almıyorum. akşamları sadece. o zaman yetiyor %30-35 civarı kalıyor.ahmetceo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama mesela telefon uzun süre lazım olacaksa hafta sonları falan %100 şarj ediyorum. o zaman da yetiyor. şarj ios 18 varken mükemmeldi 26 ya güncelleyince baya performansı düştü. eğer alırsan ios 18 ile gelirse sakın ama sakın güncelleme.
sarjı yetiyor mu hocam size? 1 günü kurtarıyor mu fullken?