ahmetceo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynen bir kere kullanan birdaha android geçmiyor sarjı yetiyor mu hocam size? 1 günü kurtarıyor mu fullken?
şarjı 20-80 arasında kullanıyorum. gündüz aktif işteyim telefonu elime çok almıyorum. akşamları sadece. o zaman yetiyor %30-35 civarı kalıyor.

ama mesela telefon uzun süre lazım olacaksa hafta sonları falan %100 şarj ediyorum. o zaman da yetiyor. şarj ios 18 varken mükemmeldi 26 ya güncelleyince baya performansı düştü. eğer alırsan ios 18 ile gelirse sakın ama sakın güncelleme.