aynen bir kere kullanan birdaha android geçmiyor

sarjı yetiyor mu hocam size? 1 günü kurtarıyor mu fullken?
Geçen hafta 2. El 28 bine 16e aldım 3 aylık daha 20 ay garanti var. Pili yüzde yüz. Sabah 8 de şarjdan çektim şuan bu saat itibari ile yüzde64 pilim. Pil konusunda yeterli diğer aksamlar için de iyi sadece arka kamera orta, ön kamera diğer telefonlar iyi aynı. Arka kamerada yine bir çok androide göre iyi çekiyor