Merhaba, iphone 7 ios 15.7 var developer modunu açmam gerekiyor. Sanırım desteklemiyor.
Telefonu ios 16 ya jailbreak ile nasıl yükseltebilirim? (Kendi desteği yok)
Ios 15.7 Developer modu açma ve jailbreak hakkında yardım.
3
●120
- 26-09-2022, 16:13:16Öncelikle bir karışıklık olmasın ?
developer modu IOS da degil android de açılıyor.
JB kısmına gelince de , şu anda çalışan modellerde en son 14.2 diye biliyorum.
Bazı sitelerde 15 JB yapılıyor diyorlar ama yayınladıkları programlar virus dolu bilginiz olsun.
kullanmadan önce mutlaka virustotal'e gönderip inceleyin. - 26-09-2022, 16:14:41osawashere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Karışıklık yok hocam ios 16 üstünde developer modu seçeneği var açılabiliyor. - 26-09-2022, 17:49:14O zaman epeyce beklemeniz gerekiyor.ali06han adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çünkü daha 15'in bile JailBreak'i çıkmış değil.