• 26-09-2022, 16:08:35
    #1
    Merhaba, iphone 7 ios 15.7 var developer modunu açmam gerekiyor. Sanırım desteklemiyor.
    Telefonu ios 16 ya jailbreak ile nasıl yükseltebilirim? (Kendi desteği yok)
  • 26-09-2022, 16:13:16
    #2
    Öncelikle bir karışıklık olmasın ?
    developer modu IOS da degil android de açılıyor.
    JB kısmına gelince de , şu anda çalışan modellerde en son 14.2 diye biliyorum.
    Bazı sitelerde 15 JB yapılıyor diyorlar ama yayınladıkları programlar virus dolu bilginiz olsun.
    kullanmadan önce mutlaka virustotal'e gönderip inceleyin.
  • 26-09-2022, 16:14:41
    #3
    osawashere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle bir karışıklık olmasın ?
    developer modu IOS da degil android de açılıyor.
    JB kısmına gelince de , şu anda çalışan modellerde en son 14.2 diye biliyorum.
    Bazı sitelerde 15 JB yapılıyor diyorlar ama yayınladıkları programlar virus dolu bilginiz olsun.
    kullanmadan önce mutlaka virustotal'e gönderip inceleyin.

    Karışıklık yok hocam ios 16 üstünde developer modu seçeneği var açılabiliyor.
  • 26-09-2022, 17:49:14
    #4
    ali06han adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Karışıklık yok hocam ios 16 üstünde developer modu seçeneği var açılabiliyor.
    O zaman epeyce beklemeniz gerekiyor.
    Çünkü daha 15'in bile JailBreak'i çıkmış değil.