Öncelikle bir karışıklık olmasın ?
developer modu IOS da degil android de açılıyor.
JB kısmına gelince de , şu anda çalışan modellerde en son 14.2 diye biliyorum.
Bazı sitelerde 15 JB yapılıyor diyorlar ama yayınladıkları programlar virus dolu bilginiz olsun.
kullanmadan önce mutlaka virustotal'e gönderip inceleyin.
Karışıklık yok hocam ios 16 üstünde developer modu seçeneği var açılabiliyor.