ali06han adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Karışıklık yok hocam ios 16 üstünde developer modu seçeneği var açılabiliyor.
O zaman epeyce beklemeniz gerekiyor.
Çünkü daha 15'in bile JailBreak'i çıkmış değil.