iphone 22 bin tl olmuş
22
●638
- 18-12-2021, 09:02:09Üyeliği durdurulduEe ceyrek $ kac para olmus a haber soyleyecekmi bize
- 18-12-2021, 09:02:14Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Arz-talep. Zamanında kıyasını detaylıca yaptım. Yurtdışı dolar fiyatında satılan android cihazlar çok daha ucuz ülkemizde. Samsung, Oppo, Poco, Mi gibi markaların aynı dolar fiyatındaki ürünleri ile karşılaştırabilirsiniz.
- 18-12-2021, 09:18:01Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Ampul alerttickenio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-12-2021, 09:20:16doları 17 den alırsak ve vergiyi çıkartırsak fiyattan,yurt dışı fiyatından ucuza geliyor hocam sorun Apple da değil yanıtickenio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-12-2021, 09:22:54Hocam ben bir çok cihazı, firmaların amiral gemilerini inceledim. Kesinlikle android cihazlar çok daha ucuza alınıyor. Aynı vergi android cihazlarda da yok mu? Var diye düşünüyorum.Morklati adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben bir iPhone kullanıcısıyım zaten. 4 seneye yakındır i8 kullanıyorum. Apple eskisi kadar müşteri odaklı ve doğrucu değil. Her firma gibi kârını maksimize etmeye odaklandı. Bundan sonraki telefonum %99 Blackberry olacak. - 18-12-2021, 09:29:28tickenio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle



fotoğraflar yeterli olacaktır hocam Apple yurtdışına göre tr de karını çok düşürüp satıyor - 18-12-2021, 09:33:40





