Morklati adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
doları 17 den alırsak ve vergiyi çıkartırsak fiyattan,yurt dışı fiyatından ucuza geliyor hocam sorun Apple da değil yanı
Hocam ben bir çok cihazı, firmaların amiral gemilerini inceledim. Kesinlikle android cihazlar çok daha ucuza alınıyor. Aynı vergi android cihazlarda da yok mu? Var diye düşünüyorum.
Ben bir iPhone kullanıcısıyım zaten. 4 seneye yakındır i8 kullanıyorum. Apple eskisi kadar müşteri odaklı ve doğrucu değil. Her firma gibi kâr’ını maksimize etmeye odaklandı. Bundan sonraki telefonum %99 Blackberry olacak.