• 18-12-2021, 08:58:10
    #10
    Üyeliği durduruldu
    vestel kullanın arkadaşlar casper kullanın onlar terli ve milli şey yerli ve milli pardon
  • 18-12-2021, 09:02:09
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Ee ceyrek $ kac para olmus a haber soyleyecekmi bize
  • 18-12-2021, 09:02:14
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arz-talep. Zamanında kıyasını detaylıca yaptım. Yurtdışı dolar fiyatında satılan android cihazlar çok daha ucuz ülkemizde. Samsung, Oppo, Poco, Mi gibi markaların aynı dolar fiyatındaki ürünleri ile karşılaştırabilirsiniz.
  • 18-12-2021, 09:18:01
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    tickenio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arz-talep. Zamanında kıyasını detaylıca yaptım. Yurtdışı dolar fiyatında satılan android cihazlar çok daha ucuz ülkemizde. Samsung, Oppo, Poco, Mi gibi markaların aynı dolar fiyatındaki ürünleri ile karşılaştırabilirsiniz.
    Ampul alert
  • 18-12-2021, 09:18:55
    #14
    Peyz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ampul alert
    @Report;
  • 18-12-2021, 09:20:16
    #15
    tickenio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arz-talep. Zamanında kıyasını detaylıca yaptım. Yurtdışı dolar fiyatında satılan android cihazlar çok daha ucuz ülkemizde. Samsung, Oppo, Poco, Mi gibi markaların aynı dolar fiyatındaki ürünleri ile karşılaştırabilirsiniz.
    doları 17 den alırsak ve vergiyi çıkartırsak fiyattan,yurt dışı fiyatından ucuza geliyor hocam sorun Apple da değil yanı
  • 18-12-2021, 09:22:54
    #16
    Morklati adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    doları 17 den alırsak ve vergiyi çıkartırsak fiyattan,yurt dışı fiyatından ucuza geliyor hocam sorun Apple da değil yanı
    Hocam ben bir çok cihazı, firmaların amiral gemilerini inceledim. Kesinlikle android cihazlar çok daha ucuza alınıyor. Aynı vergi android cihazlarda da yok mu? Var diye düşünüyorum.
    Ben bir iPhone kullanıcısıyım zaten. 4 seneye yakındır i8 kullanıyorum. Apple eskisi kadar müşteri odaklı ve doğrucu değil. Her firma gibi kâr’ını maksimize etmeye odaklandı. Bundan sonraki telefonum %99 Blackberry olacak.
  • 18-12-2021, 09:29:28
    #17
    tickenio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben bir çok cihazı, firmaların amiral gemilerini inceledim. Kesinlikle android cihazlar çok daha ucuza alınıyor. Aynı vergi android cihazlarda da yok mu? Var diye düşünüyorum.
    Ben bir iPhone kullanıcısıyım zaten. 4 seneye yakındır i8 kullanıyorum. Apple eskisi kadar müşteri odaklı ve doğrucu değil. Her firma gibi kâr’ını maksimize etmeye odaklandı. Bundan sonraki telefonum %99 Blackberry olacak.






    fotoğraflar yeterli olacaktır hocam Apple yurtdışına göre tr de karını çok düşürüp satıyor
  • 18-12-2021, 09:33:40
    #18
    Morklati adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle






    fotoğraflar yeterli olacaktır hocam Apple yurtdışına göre tr de karını çok düşürüp satıyor






    İyi forumlar dilerim.