tickenio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben bir çok cihazı, firmaların amiral gemilerini inceledim. Kesinlikle android cihazlar çok daha ucuza alınıyor. Aynı vergi android cihazlarda da yok mu? Var diye düşünüyorum.
Ben bir iPhone kullanıcısıyım zaten. 4 seneye yakındır i8 kullanıyorum. Apple eskisi kadar müşteri odaklı ve doğrucu değil. Her firma gibi kâr’ını maksimize etmeye odaklandı. Bundan sonraki telefonum %99 Blackberry olacak.






fotoğraflar yeterli olacaktır hocam Apple yurtdışına göre tr de karını çok düşürüp satıyor