• 12-05-2021, 11:50:09
    #1
    Selamlar,
    Bu üç modelden birisini almayı düşünüyorum ancak siz yerimde olsaydınız hangisini tercih edersiniz? Gönlüm S6'dan yana ama S5 ve SE ile aralarında pek bir fark yok gibi bir iki özellik dışında. Bilen biri aydınlatırsa çok minnettar olurum
  • 12-05-2021, 16:07:12
    #2
    Güncel.
  • 14-05-2021, 00:56:53
    #3
    Ben SE kullanıyorum. Gayet memnunum. Şarjı falan iyi gidiyor. Series 6'da kaydadeğer tek özellik AOD'dir. Ama bin lira farka değer mi? Size kalmış. Aklınızdan Series 3'ü geçirmeyin, miladı doldu.
  • 14-05-2021, 00:57:26
    #4
    ogzhntfnk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben SE kullanıyorum. Aklınızdan Series 3'ü geçirmeyin, miladı doldu.
    Evet S3 kullandım zamanında. Bugün S6 siparişi verdim bakalım gelince görücez. Teşekkürler.
    • ogzhntfnk
    ogzhntfnk bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 14-05-2021, 01:13:27
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet S3 kullandım zamanında. Bugün S6 siparişi verdim bakalım gelince görücez. Teşekkürler.
    Hayırlı olsun. Çok güzel bir seçim yapmışsınız. Alırken kafa karışıklığı yaratıyor ama bileğinize taktığınızdan itibaren hayatınızı kolaylaştırıyor.