Ben SE kullanıyorum. Gayet memnunum. Şarjı falan iyi gidiyor. Series 6'da kaydadeğer tek özellik AOD'dir. Ama bin lira farka değer mi? Size kalmış. Aklınızdan Series 3'ü geçirmeyin, miladı doldu.