ogzhntfnk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben SE kullanıyorum. Aklınızdan Series 3'ü geçirmeyin, miladı doldu.
Evet S3 kullandım zamanında. Bugün S6 siparişi verdim bakalım gelince görücez. Teşekkürler.