iPhone 11 Kullananlar | R10+
22
●395
- 25-02-2021, 23:17:52Üyeliği durdurulduİphone 11 pişmanlıktır öyle telefon olmaz olsun hiç tatmin etmedi beni 1.5 ay kullandım sattım 12 pro max aldım şuan çok mutluyum böyle bir telefon yok abi Allah Appleden razı olsun.
- 25-02-2021, 23:28:36ios 13 sürümündeydeniz jailbreak yaparak iphonedan daha çok zevk alabilirsiniz.
Alakası yok hocam 8Plus kullanıyorum ve telefonuda pubg mobile ve diğer mobil oyunlar için almıştım ve 2 yılda toplam yaptığım doldur boşalt ve pil sağlığım şu şekilde hatta oyun oynarken devamlı şarjda oynarım, aşağıdaki görseldede hepsi net görünüyor.sosyaliletisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

- 25-02-2021, 23:37:42Valla hocam bilemem ama gayet güzel telefon 12 pro maxe para veremem 😂ramazanALAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-02-2021, 23:39:49Jailbreak ile cydia marketinden bir uygulama hocam, jailbreak yapmadan erişemezsiniz.
GalaksiBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 25-02-2021, 23:41:30Yeni garantili cihaza jailbreak sürmek istemiyorum zaten iOS 14.4 yüklü şu an (bir arkadaş iOS 13 ise vs demişti)iGurler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-02-2021, 23:45:18Üyeliği durdurulduApp değil hocam bir nevi cihazı rootluyorsun :dGalaksiBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-02-2021, 00:50:24Jailbreak olayını biliyorum tamam, app sanmıştımramazanALAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
