İphone 11 pişmanlıktır öyle telefon olmaz olsun hiç tatmin etmedi beni 1.5 ay kullandım sattım 12 pro max aldım şuan çok mutluyum böyle bir telefon yok abi Allah Appleden razı olsun.
Valla hocam bilemem ama gayet güzel telefon 12 pro maxe para veremem 😂