• 03-12-2020, 00:35:03
    #1
    Merhabalar,

    Iphone 7+ ilk çıktığında almıştım. Halen daha kullanıyorum. Telefon tertemiz, ufak tefek tamir işlemi gördü. Fakat öyle bir sorun yaşıyorum ki tabii nadiren oluyor. Bir türlü çözümünü bulamadım. Bazen WiFi'ye bağlanmıyor ve şifreyi tekrar girmemi istediğinde doğru giriyorum, yine hata veriyor. Ne kadar ağ ayarlarını sıfırlasam da ne kadar format atsam da modem şifresini yenilemeden WiFi'ye bağlanmıyor. Tabii nadiren başıma gelen bir hata olsa da bir çözümü olduğuna inanıyorum. Bu tarz bir sorun yaşayan ve tecrübe edinmiş arkadaşlar var mıdır ?

    Çözümü bulan arkadaşa R10+ verilecektir.

    Teşekkürler
  • 03-12-2020, 02:39:25
    #2
    Bazen bendede oluyor hocam telefonu kapatip acinca bende düzeliyor.
  • 03-12-2020, 04:20:56
    #3
    eSir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazen bendede oluyor hocam telefonu kapatip acinca bende düzeliyor.
    İlgilendiğiniz için teşekkür ederim. Ama dediğiniz yöntem de çözüm olmuyor. Ne yapacağımı bilemiyorum...
  • 03-12-2020, 04:31:42
    #4
    Ben de çıktığında aldım. Serilerin arasında en sağlam telefon halen bana kalırsa fakat yeni güncellemeleri yükledikçe kafayı yemeye başladı. Wifi geç bağlanma ve bazen bağlanmama, her ağı görmeme gibi sorunlar bende de var. Airpods'u görmeme veya geç bağlanma gibi sorunlar da oluyor. Planlı eskitme mi yoksa ram, işlemci vs. güçsüz kalması mı bilemiyorum. Sizin hafıza kaç gb? Düşük hafızalarda sorun olabiliyor benimki 32 gb örneğin yükseltmeyi düşünüyorum.
  • 03-12-2020, 04:47:09
    #5
    CezaLet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de çıktığında aldım. Serilerin arasında en sağlam telefon halen bana kalırsa fakat yeni güncellemeleri yükledikçe kafayı yemeye başladı. Wifi geç bağlanma ve bazen bağlanmama, her ağı görmeme gibi sorunlar bende de var. Airpods'u görmeme veya geç bağlanma gibi sorunlar da oluyor. Planlı eskitme mi yoksa ram, işlemci vs. güçsüz kalması mı bilemiyorum. Sizin hafıza kaç gb? Düşük hafızalarda sorun olabiliyor benimki 32 gb örneğin yükseltmeyi düşünüyorum.
    Sorunun hafızadan olduğunu sanmıyorum. Benim telefonumun hafızası 128GB.
    • CezaLet
    CezaLet bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.