Ben de çıktığında aldım. Serilerin arasında en sağlam telefon halen bana kalırsa fakat yeni güncellemeleri yükledikçe kafayı yemeye başladı. Wifi geç bağlanma ve bazen bağlanmama, her ağı görmeme gibi sorunlar bende de var. Airpods'u görmeme veya geç bağlanma gibi sorunlar da oluyor. Planlı eskitme mi yoksa ram, işlemci vs. güçsüz kalması mı bilemiyorum. Sizin hafıza kaç gb? Düşük hafızalarda sorun olabiliyor benimki 32 gb örneğin yükseltmeyi düşünüyorum.