Merhabalar,
Iphone 7+ ilk çıktığında almıştım. Halen daha kullanıyorum. Telefon tertemiz, ufak tefek tamir işlemi gördü. Fakat öyle bir sorun yaşıyorum ki tabii nadiren oluyor. Bir türlü çözümünü bulamadım. Bazen WiFi'ye bağlanmıyor ve şifreyi tekrar girmemi istediğinde doğru giriyorum, yine hata veriyor. Ne kadar ağ ayarlarını sıfırlasam da ne kadar format atsam da modem şifresini yenilemeden WiFi'ye bağlanmıyor. Tabii nadiren başıma gelen bir hata olsa da bir çözümü olduğuna inanıyorum. Bu tarz bir sorun yaşayan ve tecrübe edinmiş arkadaşlar var mıdır ?
Çözümü bulan arkadaşa R10+ verilecektir.
Teşekkürler