• 26-04-2020, 17:36:04
    #1
    .best ONE 🏆
    Kayıtsız yurtdışı iPhone 6s plus cihazı 3-4 ay kullandım sonra tablet olarak kullanmaya başladım şimdi hat taktım çalışıyor arama vs yapıyor anlamadım bu işi
  • 26-04-2020, 17:36:53
    #2
    14 gün normalde kayıt yapılmış yoksa imkansız
  • 26-04-2020, 17:38:19
    #3
    https://www.turkiye.gov.tr/imei-sorgulama şuradan bi bak hocam ne yazıyor.
  • 26-04-2020, 17:38:35
    #4
    .best ONE 🏆
    KAYITDIŞI OLDUGU TESPİT EDİLEN IMEI gösteriyor sorguladığımda telefona ilk hat 5-6 ay önce takıldı ve 3-4 ay kullanıldı şuan da hat çalışıyor
  • 26-04-2020, 17:38:51
    #5
    https://www.turkiye.gov.tr/imei-sorgulama

    imei sorgulamayı deneyin.
  • 26-04-2020, 17:40:21
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Büyük bir ihtimalle corona sebebiyle ek süre tanınmış olabilir. Herhangi bir açıklamaya denk gelmedim ama 2 tanıdığımda da kayıtsız cihazları çalışıyor şuanda 25. günleri
  • 26-04-2020, 17:40:43
    #7
    yurtdışından getirilen kayıtsız cihazlar süresi 1 ay uzatıldı diye bir haber görmüştüm bi inceleyin isterseniz
  • 26-04-2020, 17:42:42
    #8
    Baya bi eskiden başıma gelmişti, belirli bir süre sonra kayıtlardan siliniyor eğer sinyal alınırsa tekrar 14 günlük sürece giriyor. Muhtemelen 14 günü dolduğunda kapanır.
  • 26-04-2020, 17:44:35
    #9
    Yurt dışı telefonu olanlar için sevindiren bir haber geldi. Bununla birlikte TBMM Yurtdışı Türkler ve Akraba Toplulukları Alt Komisyonu Başkanı Sarıkaya, SIM kartlı cihazlar için kayıt süresinin uzatıldığını açıkladı. Normalde 120 gün içinde kayıt altına alınması gerekilen telefonlar için ek 30 günlük daha gelmiş oldu.

    Daha önceden alınan kararlı yurt dışından getirilen cihazların 120 gün içinde kayıt altına alınması gerekiyordu. Bu kayıt işlemi için de bir ücret ödemek gerekiyordu. Ancak alınan kararla birlikte, kayıtsız kullanım süresi mayıs ayı itibariyle 30 gün uzayacak.