mavikont adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kayıtsız iPhone'da hat çalışıyor ?
12
●389
- 26-04-2020, 18:46:39Yeni yılda hakkın yenilenmesi vb. olduğunu düşünmüyorum. Geçen yıl yurtdışından telefon aldım , Temmuzda Türkiye'ye geldim sonra geri döndüm. Bu sürede kayıt ettirmezsem kapanacağına dair defalarca sms aldım. Sonra Aralık ayında tekrar Türkiye'ye geldim , Şubat sonuna kadar Türkiye'deydim. Telefon gayet normal çalıştı , sms bile gelmedi kayıtla ilgili.
Yani arada oluyor nedendir bilmem.