• 26-04-2020, 17:46:57
    #10
    .best ONE 🏆
    mavikont adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Baya bi eskiden başıma gelmişti, belirli bir süre sonra kayıtlardan siliniyor eğer sinyal alınırsa tekrar 14 günlük sürece giriyor. Muhtemelen 14 günü dolduğunda kapanır.
    Galiba bu yüzden sağolun.
  • 26-04-2020, 18:39:57
    #11
    Virüsle alakalı bir durum olduğunu sanmıyorum. Öncesinde bizimde başımıza geldi. Kayıtsız görünen telefonu 5-6 ay kullandık. Kullanıma kapansın imei çakarız diye bekleyip durduk ama kapanmadı. Sonra da sattık Yani arada oluyor nedendir bilmem.
  • 26-04-2020, 18:41:39
    #12
    Yeni yıldan sonra 4 aylık hakkın yenileniyor.
  • 26-04-2020, 18:46:39
    #13
    Yeni yılda hakkın yenilenmesi vb. olduğunu düşünmüyorum. Geçen yıl yurtdışından telefon aldım , Temmuzda Türkiye'ye geldim sonra geri döndüm. Bu sürede kayıt ettirmezsem kapanacağına dair defalarca sms aldım. Sonra Aralık ayında tekrar Türkiye'ye geldim , Şubat sonuna kadar Türkiye'deydim. Telefon gayet normal çalıştı , sms bile gelmedi kayıtla ilgili.