• 25-10-2018, 20:48:59
    #1
    iyi akşamlar arkadaşlar geçen iphone 4s 32 arızalandı sıfırladım. twitter yüklemeye çalışırken ios 10 ve üstü istiyor.4s e de ios 10 desteklemiyor. daha önce yüklüydü. çözebilecek arkadaş varmı.?
  • 25-10-2018, 20:56:35
    #2
    iTunese bağlayıp rahatlıkla kurabilirsiniz hocam
  • 25-10-2018, 20:59:53
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    pm atın yardımcı olayım
  • 25-10-2018, 21:01:39
    #4
    Kei adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iTunese bağlayıp rahatlıkla kurabilirsiniz hocam
    Hocamın anlattığı gibi yapılır. itunese bağlayın bağlandıktan sonra solda itunes store kısmından twitter arayın o kendine uygun sürümü yükleyecektir. İyi forumlar.
  • 25-10-2018, 22:24:46
    #5
    taneryeke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pm atın yardımcı olayım
    Arkadaşlar çok teşekkür ederim sizlere özelden yardımcı oldu çok sağolun