Kei adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iTunese bağlayıp rahatlıkla kurabilirsiniz hocam
Hocamın anlattığı gibi yapılır. itunese bağlayın bağlandıktan sonra solda itunes store kısmından twitter arayın o kendine uygun sürümü yükleyecektir. İyi forumlar.