iyi akşamlar arkadaşlar geçen iphone 4s 32 arızalandı sıfırladım. twitter yüklemeye çalışırken ios 10 ve üstü istiyor.4s e de ios 10 desteklemiyor. daha önce yüklüydü. çözebilecek arkadaş varmı.?