• 09-08-2018, 22:09:21
    #1
    Arkadaşlar merhaba,

    Almanya’dan aldığım Türkiye garantisi devam eden iPhone 7 telefonum durduk yerde kapanıyor ve bir daha açılmıyor. Kaç defa kendi kendine bu sorunu gösterdi. Ancak bilgisayara bağlayıp yeniden yazılım indirip yüklemekle açılıyor. Yani bir yere yolculuğa çıksam telefon yine böyle komple kapansa g*t gibi kalırım ortada.

    Sorun şu ki ilçede ikamet ediyorum şu an ve yakın olduğum illerde de iPhone servisi bulunmuyor. Ne yapmam gerektiğini de bilmiyorum. Nasıl olacak bu iş üstatlar yardımlarınızı bekliyorum.
  • 09-08-2018, 22:12:59
    #2
    yüklü olan uygulamalardan yapıyor hepsini kaldır ve şüphelendiğin uygulamaları yükleme.
  • 09-08-2018, 22:19:54
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hafiza karti mefta olmasin?
  • 09-08-2018, 22:43:15
    #4
    Arifap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yüklü olan uygulamalardan yapıyor hepsini kaldır ve şüphelendiğin uygulamaları yükleme.
    hocam aynen rehber uygulamasından dolayı çökmüş dedi apple destek onu sildik. Bir süre devam etti sonra yine çöktü.



    torino7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hafiza karti mefta olmasin?
    hafıza kartı mı
  • 10-08-2018, 00:07:24
    #5
    torino7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hafiza karti mefta olmasin?
    Apple'larda hafıza kartımı var ? Tüm uyguları kaldırıp resetlediniz mi telefonu ?
  • 10-08-2018, 00:23:10
    #6
    gtopkara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Apple'larda hafıza kartımı var ? Tüm uyguları kaldırıp resetlediniz mi telefonu ?
    Evet hocam denedim
  • 10-08-2018, 01:56:54
    #7
    gtopkara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Apple'larda hafıza kartımı var ? Tüm uyguları kaldırıp resetlediniz mi telefonu ?
    evet harici yok ama dahili bir şekilde anakart üzerinde bulunur herhalde. dfu modu denedi mi arkadaş? son sürüme güncellediniz mi ve tarih saat doğru mu?