Arkadaşlar merhaba,
Almanyadan aldığım Türkiye garantisi devam eden iPhone 7 telefonum durduk yerde kapanıyor ve bir daha açılmıyor. Kaç defa kendi kendine bu sorunu gösterdi. Ancak bilgisayara bağlayıp yeniden yazılım indirip yüklemekle açılıyor. Yani bir yere yolculuğa çıksam telefon yine böyle komple kapansa g*t gibi kalırım ortada.
Sorun şu ki ilçede ikamet ediyorum şu an ve yakın olduğum illerde de iPhone servisi bulunmuyor. Ne yapmam gerektiğini de bilmiyorum. Nasıl olacak bu iş üstatlar yardımlarınızı bekliyorum.
iPhone 7 Durduk Yerde Çöküyor !
6
●326
- 09-08-2018, 22:43:15hocam aynen rehber uygulamasından dolayı çökmüş dedi apple destek onu sildik. Bir süre devam etti sonra yine çöktü.Arifap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hafıza kartı mıtorino7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-08-2018, 00:07:24Apple'larda hafıza kartımı var ? Tüm uyguları kaldırıp resetlediniz mi telefonu ?torino7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-08-2018, 01:56:54evet harici yok ama dahili bir şekilde anakart üzerinde bulunur herhalde. dfu modu denedi mi arkadaş? son sürüme güncellediniz mi ve tarih saat doğru mu?gtopkara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle