Arkadaşlar merhaba,
Almanyadan aldığım Türkiye garantisi devam eden iPhone 7 telefonum durduk yerde kapanıyor ve bir daha açılmıyor. Kaç defa kendi kendine bu sorunu gösterdi. Ancak bilgisayara bağlayıp yeniden yazılım indirip yüklemekle açılıyor. Yani bir yere yolculuğa çıksam telefon yine böyle komple kapansa g*t gibi kalırım ortada.
Sorun şu ki ilçede ikamet ediyorum şu an ve yakın olduğum illerde de iPhone servisi bulunmuyor. Ne yapmam gerektiğini de bilmiyorum. Nasıl olacak bu iş üstatlar yardımlarınızı bekliyorum.