gtopkara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Apple'larda hafıza kartımı var ? Tüm uyguları kaldırıp resetlediniz mi telefonu ?
evet harici yok ama dahili bir şekilde anakart üzerinde bulunur herhalde. dfu modu denedi mi arkadaş? son sürüme güncellediniz mi ve tarih saat doğru mu?