• 19-07-2015, 00:55:51
    #1
    MERHABA dün wifiye bağlandım bugun sabah ağlari görmuyor ya ve birde o yetmez gibi şebeke çok çok az sinyal çekıyo evde 3g ful çekerken şimdi 3g açıyorum telefon direk edgeye geçiyor lütfen yardım edin ya kafayi yicem
  • 19-07-2015, 19:00:01
    #2
    ayarlar>genel>hakkında>sıfırla>ağ ayarlarını sıfırla
  • 20-07-2015, 11:39:02
    #3
    cemhab adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ayarlar>genel>hakkında>sıfırla>ağ ayarlarını sıfırla
    onu defalarca yaptım olmadi teelfon bozuldu sandim ama yeni aldıgım arka kılıf hem şebekeyi hemde wifi algınlanmayı engelliyormus vay be
  • 20-07-2015, 19:16:57
    #4
    Kurumsal PLUS
    Merhabalar,

    Sorun hala devam ediyorsa, www.apple-turkiye.com/forum da konu açarak bilgi alabilirsiniz.
  • 21-07-2015, 21:51:41
    #5
    berkayakinci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    Sorun hala devam ediyorsa, www.apple-turkiye.com/forum da konu açarak bilgi alabilirsiniz.
    çok teşekkürler hocam
  • 21-07-2015, 21:57:58
    #6
    Videocuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok teşekkürler hocam
    direk arayın hocam isterseniz genelde yardımcı oluyorlar. Telefona hasar gelmiş olabilir mi?
  • 21-07-2015, 22:56:05
    #7
    Broon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    direk arayın hocam isterseniz genelde yardımcı oluyorlar. Telefona hasar gelmiş olabilir mi?
    kimi arayacağım hocam ?
  • 22-07-2015, 23:09:32
    #8
    hocam telefona restore attın mı
  • 23-07-2015, 00:10:15
    #9
    cemhab adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam telefona restore attın mı
    attim hocam düzeldi ama öyle değilmiş