cemhab adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ayarlar>genel>hakkında>sıfırla>ağ ayarlarını sıfırla
onu defalarca yaptım olmadi teelfon bozuldu sandim ama yeni aldıgım arka kılıf hem şebekeyi hemde wifi algınlanmayı engelliyormus vay be