MERHABA dün wifiye bağlandım bugun sabah ağlari görmuyor ya ve birde o yetmez gibi şebeke çok çok az sinyal çekıyo evde 3g ful çekerken şimdi 3g açıyorum telefon direk edgeye geçiyor lütfen yardım edin ya kafayi yicem