• 25-09-2014, 14:56:59
    #1
    Güncellemeden sonra mikrofonu kullanamıorum whatsap ses gonderemıom facebookta ses kaydetmior fb messengerde ön kamera arka kamera acılmıyor sizdede aynı sorun varmı ?
  • 25-09-2014, 15:25:33
    #2
    ios8 çok acemi bir sürüm.. Çok ağır çok kasıyor telefonu , bi siri uygulaması var , sanki herşeyi ona bağlamışlar. Ben ios7 e geçtim hocam. Forever ios7..
    hiç zannetmiyordum ios8 in bu kadar kasacağını.
  • 25-09-2014, 15:26:23
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Bende geçtim ios8 ' e fakat öyle bir problem yok şu an için ilk yüklediğim 2 gün şarj problemi vardı.

    Şu an da oda normale döndü.
  • 25-09-2014, 15:51:56
    #4
    bende geri 7.1.2 ye döneceğim
  • 25-09-2014, 15:58:12
    #5
    güncelleme gelmiş sanırım ama kaldırmışlar. biraz sabır yeni güncellemeler gelecektir. sarj sorunu var gibi.
  • 25-09-2014, 16:54:11
    #6
    Telefonu günde 2 kez şarj etmek zorunda kalıyorum bazen 3 sizde nasıl ?
  • 25-09-2014, 17:28:45
    #7
    Üyeliği durduruldu
    ben akşam'dan akşama şarja bırakıyorum cihazı
    Şarj güncellemeden sonra biraz daha hızlı bitiyor.

    Ayrıca konuşarak mesaj yazamıyorum, mesaj yazarken mikrofon çıkıyor fakat tıklayamıyorum.
  • 25-09-2014, 18:48:03
    #8
    Üyeliği durduruldu
    WaLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefonu günde 2 kez şarj etmek zorunda kalıyorum bazen 3 sizde nasıl ?
    bende günde 3 4 kere şarj ediyorum bıktım artık
  • 25-09-2014, 18:51:39
    #9
    Bir elmanın kurtlanışı.