ben akşam'dan akşama şarja bırakıyorum cihazı
Şarj güncellemeden sonra biraz daha hızlı bitiyor.

Ayrıca konuşarak mesaj yazamıyorum, mesaj yazarken mikrofon çıkıyor fakat tıklayamıyorum.