Konu
IOS 8 Güncellemesinden sonra
25-09-2014, 15:25:33
#2
chnyrdkl
ios8 çok acemi bir sürüm.. Çok ağır çok kasıyor telefonu , bi siri uygulaması var , sanki herşeyi ona bağlamışlar. Ben ios7 e geçtim hocam. Forever ios7..
hiç zannetmiyordum ios8 in bu kadar kasacağını.