• 18-09-2014, 13:15:19
    JoEN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben hem iPhone hem iPad i güncelledim. Şu cihazları birbirine bağlayıp, iPhone gelen çağrıları iPad'e de aktarma işi nasıl Yapılıyor bilen var mı?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:15:25 -->-> Daha önceki mesaj 12:13:18 --

    Resimdeki olayı demek istiyorum


    Hocam resimdeki olay için biraz daha beklemelisin henüz macbooklara güncelleme gelmedi, güncellemeden sonra aynen resimdeki olayı kullanabilirsin. Tek hesap üzerinden 3 cihaz mantığı yani.
  • 18-09-2014, 13:17:32
    Üyeliği durduruldu
    güncelleme çok hoş olmuş

    arayüzü süper
  • 18-09-2014, 13:19:25
    Haydi 6 almaya diyen bir güncelleme

    .
  • 18-09-2014, 13:25:44
    O değilde birkaç gündür benim 4s de internet açıp kapatma yeri pasif oldu internet açılmıyor ne olmuş olabilir ?
  • 18-09-2014, 13:29:18
    Üyeliği durduruldu
    şu an indiriyor iphone 5c : ) bakalım neler değişmiş
  • 18-09-2014, 17:36:36
    4S 8GB telefonuma iOS 8'i kurdum denedim gayet hoş ve güzel. Ufak bir de yazı yazdım, incelemek isteyen olursa yada 4S'e kurmak konusunda tereddütü olan varsa buyursun.
  • 18-09-2014, 17:54:01
    Size tavsiyem şuan iOS 8'e geçmemeniz yönünde.Batarya durumu berbat ve 3G kapanmıyor şarj süresini çok etkileyen bir durum.Adamlar LTE seçeneği koymuş biz hala EDGE ile dolaşma derdindeyiz.Farklı bir konuya gelirsek bugün biz HD kanallara ücretsiz kavuştuğumuz için seviniyoruz adamlar şuan 4K izliyor.Geriden geliyoruz,çok geriden..
  • 18-09-2014, 19:09:41
    adibelli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Size tavsiyem şuan iOS 8'e geçmemeniz yönünde.Batarya durumu berbat ve 3G kapanmıyor şarj süresini çok etkileyen bir durum.Adamlar LTE seçeneği koymuş biz hala EDGE ile dolaşma derdindeyiz.Farklı bir konuya gelirsek bugün biz HD kanallara ücretsiz kavuştuğumuz için seviniyoruz adamlar şuan 4K izliyor.Geriden geliyoruz,çok geriden..
    hacım 3g kapanmıyor mu? yarım gün bile gitmez ozaman bana yandık :S
  • 18-09-2014, 19:13:07
    kardelenkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hacım 3g kapanmıyor mu? yarım gün bile gitmez ozaman bana yandık :S
    Hayır hocam yani şöyle anlatayım;

    Şarjdan tasarruf amacıyla iOS 7.x.x sürümlerinde sadece EDGE'yi açık bırakabiliyorduk.Ama maalesef iOS 8 sürümünde kaldırıldı.Onun yerine LTE aktifleştirme seçeneği geldi.Yani direk 3G ve LTE açıp kapatabilirsiniz sadece.
    Batarya durumu zaten kötü.